Q 1:en-Gros și picătură de transport maritim sunt atât de binevenite.
Pentru picătură de transport maritim
am putea trimite bunuri pentru clienții dumneavoastră direct și nu va pleca informații despre noi, dacă doriți să.
Pentru en-gros,
va vom oferi reduceri în funcție de comenzi
Q 2:Ce pot să fac atunci când achiziționarea de protecție timpul se scurge?
Dacă achiziționați protecția timpul se scurge, vă rugăm să ne contactați și noi vă putem ajuta să-l extindă.Deci banii nu vor merge la contul meu.
1. Vă rugăm să ne contactați în primul rând pentru a reveni sau de restituire caz
2. Nu vom rambursa pentru următoarele condiții:
(1).cumpărătorul a dat greșit adresa, cumpărătorul nu face
(2).Clearance-ul personalizat, cumparatorul nu ridica pachetul, cumpărător în concediu nu poate primi pachetul
3. Va vom returna sau de a lua taxa de returnare pentru elementul defect, prost produs: pachet pierdut; diferența de culoare și dimensiune .
Cand voi primi produsul, sper că vă puteți pune-l pe și să o împărtășească în cumpărătorului show cu fotografii.Eu cred că ești cea mai frumoasă și încrezător yoga pasionat de fitness!Dacă fotografia este excelent, vă vom oferi un preț mai bun, vă mulțumesc!