Pentru T25 T28 GT25 GT28 GT2871 GT2860 O/R .60 .64 SR20 CA18DET Turbo Supraalimentare caietul de sarcini
Compresor
Compresor Tapiterie: 48
Compresor Inductor Diametru: 49.20 mm
Compresor Exducer Diametru: 71 mm
Compresor A/R: 0.6 Turbina de Evacuare Admisie (Turbo Galeriei) Flanșă: Standard T25 Flanșa orificiului de Evacuare (Burlan) Flanșă: 5 Blot Turbina Tapiterie: 76 Turbina Inductor Diametru: 53.8 mm Turbina Exducer Diametru: 47mm Turbina O/R: 0.64 DESCRIERE 1. OEM part number: T25 T28 GT25 GT28 GT2871 GT2860 2.Se potrivesc pentru aceste modele de masini Perfect pentru toate 1.8 L-motor de 3.0 L de Cai Putere: Capabil de a stimula Cai Putere până la 400BHP de Răcire Tip: Apa + Ulei Rulment: Umed Float Garanție: 2 Ani Wastegate Intern: Da
Despre Turbo eșec:
6 cele mai frecvente defecțiuni sunt:
1. Ulei de foame
2. Ulei de contaminare
3. Impactul daune
4. Blocat de aerisire a Motorului
5. Depășire de viteză ale arborelui și roții
6. Fierbinte închide
Cauze comune ale turbinei de eșec:
1. Lubrifiere necorespunzătoare / Lipsa de întreținere
2. Obiect străin damageOverspeeding
3. Presiune excesivă a uleiului
4. Randament kilometric ridicat, motor
5. Motorul Nu Are Putere
Următoarea situație indică eșecul turbo:
1. De Evacuare Negru De Fum
2. Excesivă A Motorului, Consumul De Ulei
3. Albastru De Evacuare Fum
4. Turbo Zgomotos
5. Ciclic sunet de turbo
6. Scurgeri de ulei din compresor sigiliu
7. Scurgere de ulei din turbina de etanșare
Produsul nostru nu va veni cu instrucțiuni de instalare, foarte sugerăm să vă găsiți mecanic profesionist pentru a vă ajuta să-l instalați, aici sunt unele listă de verificare înainte de instalare .
1. Înlocuiți uleiul liniile de alimentare și accesorii.Aceste linii devin adesea conectat cu descompus de ulei, care restricționează fluxul de ulei și de drenaj.
2. Nu a folosit silicon sau fir de bandă
3. Asigurați-vă că toate orificiile de la turbo sunt deschise și nu conectați sau plafonat.
4. Oprit de combustibil sau dezactiva contact și porniți motorul pentru cel puțin 15 secunde sau până când presiunea uleiului este ridicată
5. Lăsați motorul la ralanti rapid (1000 RPM) timp de 3 - 5 minute la scaunul turbo sigilii
6. Întotdeauna lăsați motorul la ralanti timp de 3 -5 minute înainte de a închide, în caz contrar turbo va continua să se rotească fără ulei de lubrifiere și a presiunii
7.La schimbarea de ulei, asigurați-vă că prim-filtru de ulei