Dimensiunea Sfaturi:
-Dimensiunea în pantofi este dimensiunea Chinez; nostru ne-a dimensiune nu este un standard noi dimensiuni; -Trebuie să alegeți dimensiunea în funcție de lungimea piciorului.În scopul de a alege mărimea potrivită, vă rugăm măsura lungimea piciorului inainte de a cumpara pantofi, multumesc Culoare: ca in poza (poate exista o ușoară diferență de culoare în funcție de setările monitorului) De exemplu, dacă lungimea piciorului este de 265 mm, iar UE este dimensiunea de 43 de ani, ar trebui să NE alegeți dimensiunea 9.5. Dacă nu sunteți sigur cu privire la dimensiunea, puteți să faceți clic pe Contactați-ne!Pantofi marimi
Notă Importantă:
Lungimea piciorului nu este lungimea branț.Lungimea piciorului nu se potrivește cu lungimea tălpii.Lungime Picior
Informațiile importante pentru clienți
Pentru a asigurați-vă că pantofii nu sunt deformate sau deteriorate atunci când stoarse, toate noastre de pantofi va fi ambalate într-un sac gonflabil pentru a înlocui "cutie de pantofi", dacă totuși doriți o casetă, vă rugăm să ne lăsați mesaje.
Cumpărătorii și necesare
Plata în Prezent, puteți plăti folosind Boleto, Visa, MasterCard, Qiwi, Western Union, de Debit Maestro, WebMoney și transfer bancar.Dacă aveți orice probleme cu plata facturii, vă rugăm să ne contactați în primul rând.
Transport
Ne va livra comanda în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea de plată de confirmare de la www.antena1slobozia.ro.Atunci când alegeți un program gratuit livrare prin curier, vom alege cea mai bună companie de curierat în funcție de țară, dacă ați plătit pentru livrare, vom urmări alegerea ta de curierat pentru livrare.
Returnare și rambursare:
1. Dacă nu sunteți mulțumit cu produsele noastre, puteți face schimb de bunuri, sau de a cere o rambursare completă, dar cumpărătorul este responsabil pentru toate costurile de transport. 2. Dacă doriți să facă schimb de obiecte defecte trimis, puteți face la fel de indicat (Pasul 1) trimite-ne un e-mail în termen de 7 zile lucrătoare sau să ne contactați, manager de vânzări (Pasul 2) trimite-ne fotografii despre problemele de bunuri (Pasul 3) se întoarcă ne mărfuri cu numărul de urmărire, apoi va vom returna toti banii, inclusiv costul de returnare.
Feedback-ul
1. dacă sunteți mulțumit cu produsele noastre, vă rugăm să ne dea 5 stele de pe toate vânzător detalii de rating și feedback-ul pozitiv; Pentru clienții noștri vechi, va vom oferi o reducere de 5% la urmatoarea comanda. 2. Dacă nu sunteți mulțumit cu produsele noastre, vă rugăm să nu ne lăsați un feedback-ul rău în mod direct (ta feedback-ul rău ne va durea foarte mult), vă rugăm să ne scrieți.De preocupările dumneavoastră, noi, desigur, va oferi o soluție satisfăcătoare și te face 100% mulțumit.