Meu de mers înapoi camera foto este atașat la mânerul portbagajului
Înainte de a plasa o comanda, te rog spune-mi următorul mesaj:
(1)Ce model si an este masina ta?
(2)Dă-mi poze de ecran și de aer condiționat, vă rog.
(3) faceți Clic pe pictograma "setup".Apoi deschideți "setup MMI" meniu.Apoi atunci a verifica dacă sistemul dvs. este "RMC"?
(4)există un AUX in cotiera cutie?
(5) Nu torpedou ai un AMI conector?
(6)panoul de aer conditionat trebuie să fie similar cu poza mea?
Produsul este potrivit pentru:
Audi Q3 2011-2018
Fierbinte punct de vânzare:
1. Suport sistem de operare: Android sistem 10.
2. Suport 8GB RAM .
3. Suport 64GB ROM.
4. Suport CPU: 8 nuclee.
5. Suport 4G slot pentru card SIM.
6.Suport funcția de split screen.
7. Suport 1920*720 rezoluție.
Caracteristică:
1. Suport 10.25 inch touch ecran
2. Suport de muzică Bluetooth și Bluetooth Telefon.
3. Built-in sistem de navigație GPS.
4. Suport funcția dual zone.
5. Suport reda Video 1080P.
6. Suport de înaltă fidelitate muzica de ieșire.
7. WIFI Built-in receptor .
8. Suport de comandă pe volan.
9. Suport intrare USB.
10. Sprijini afișa data și ora.
11. Suport play store funcție.
12. dosarul de sprijin de Management.
13. Suport interfață grafică de utilizator.
14. Sprijinul de instalare a Aplicației.
15. Built-in microfon sau suport pentru microfon extern.
16. Suport funcția calculator.
17. Suport de muzică Bluetooth și Bluetooth Telefon.
18. Suport inversa funcția de camera (Optional).
19.Suport carplay funcția (Opțional).
20. Suport camera video Frontală funcția (Opțional).
Înainte de instalare (Audi Q3 2013---Dreptul de conducere--- Indonezia)
Înainte de instalare ( T3 2016---TaiWan)
Înainte de instalare ( T3 2012---Turcia)
După instalare
După instalare
Fotografii de produs
Caracteristică:
FAQ 1.Mașina asta are radio se potrivesc pe masina mea?Inginerul nostru vă va ajuta să obțineți răspunsul.Cu toate acestea el nevoie de niste mesaje de la tine.vă rugăm să răspundeți intrebarile de mai jos si lasa un mesaj la noi, după ordin, vom răspunde în 24 de ore.vă mulțumesc foarte mult.o.Fotografie de masina ta e original tabloul de bord pentru a ne, vă rog.Ce marca de masina ta ?b.care an de masina ta produce(nu este timp de a cumpara) ?c.Masina dvs are original amplificator digital? (În general, dacă mașina ta trebuie amplificator caseta de sub co-scaun șofer sau puteți găsi subwoofer în mașina portbagaj/, ne putem asigura că mașina ta trebuie amplificator digital.) 2.Poate fi livrat pentru țara mea?
Putem livra elemente de 98% de țări din lume.dacă țara dumneavoastră, puteți ot selectați pe www.antena1slobozia.ro , pls vorbească cu noi . 3.Cât timp ia să sosească?
În general vorbind, vom aranja livrare în 1-2 zile lucrătoare după ce plata este confirmat, și vom coopera cu DHL(5-7zile), și EMS (13-20 zile) pentru timp de livrare 4. Retur: Vom face tot posibilul pentru a servi fiecare client ce putem mai bine.
Va vom returna pentru produsele returnate în termen de 7 zile de la primirea acestora, pentru orice motiv.O rambursare completă va fi givenif elemente sunt returnate în theiroriginal condiție.
Marfa care este deteriorat sau lipsește componente nu este rambursabil.
Cumpărătorii sunt responsabili pentru vină și să se întoarcă de transport cu ambalaje corespunzătoare.
La primirea elemente, va vom returna imediat. 5.Garanție și Întreținere: 1)oferim 3 zile de înlocuire și 12 luni întreținere garanție.Elementele pot fi înlocuite în prima lună sau menținute pentru primul an.
2)Cumpărătorii sunt responsabili pentru vin și retur taxele de transport maritim pentru articole de garanție.(În cele mai multe cazuri, cumpărătorul va trebui doar pentru a reveni la problema componente, mai degrabă decât întregul pachet.).
3)Înainte de a se întoarce elemente, vă rugăm să asigurați-vă că veți obține noastre (vânzătorului) adresa de returnare, și scrie "cadou" pe detalii livrare foaie.Vă rugăm să folosiți regulat servicii poștale și trimite-ne numărul de urmărire.De indata ce vom primi elementele, vom repara sau schimba-le cât mai curând posibil 6. Feedback-ul depinde clienților noștri atisfaction pentru a reuși.Pentru acestea, vom încerca noastre cele mai bune pentru a satisface clienții noștri satisfations.Deci, feedback-ul dvs. este extrem de important pentru noi.Deci, vă rugăm să citiți cu atenție următoarele, multumesc pentru toate în avans.o.Dacă sunteți mulțumit cu produsul și serviciul nostru, vă rugăm să ne lăsați feedback-ul pozitiv, iar noi vom face același lucru pentru tine.b.Dacă există orice problemă cu privire la comanda dvs., vă rugăm să ne contactați direct pentru soluție, în loc de a starta disputa pe www.antena1slobozia.ro.Vom încerca noastre cele mai bune pentru a slove problema cât mai curând posibil.c.Vă rugăm să ne contactați înainte de a părăsi un feedback negativ, vom găsi o soluție să îți cunoști cerință și de a spori satisfacția